Gå til innhold
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Hvor laster jeg opp mer informasjon angående mitt kundeforhold? - Mine Oppgaver

Dersom du har kundeforhold hos Aprila Bank kan det hende vi etterspør mer informasjon. Dette kan være oppdaterte regnskapstall i forbindelse med fornyelse, eller det kan være generell informasjon angående din bedrift.

Aprila Bank er forpliktet til å «kjenne våre kunder» og kan derfor stille noen spørsmål angående eierskap og liknende for å oppfylle kravene som er stilt av finanstilsynet. Dersom vi har behov for mer informasjon vil du motta en e-post fra oss i forkant.  

Dersom du har fått en forespørsel om dokumentasjon knyttet til en søknad eller ditt kundeforhold, er det viktig at du bruker Oppgaveportalen. Her sender du dokumenter trygt og enkelt, og vi kan behandle saken din raskere uten unødvendige manuelle prosesser. Det gjør hele prosessen mer effektiv. 

Mine oppgaver er vår oppgaveportal:

  • Dersom det er en tilgjengelig oppgave til deg, vil denne ligge her.
    • Oppgavene er knyttet til deg som person. Hvis du har mottatt beskjed om at det ligger en oppgave på selskapet, men det ikke er noen oppgave når du logger inn, kan det være at oppgaven ligger registrert på medkausjonist.
  • Status på din lånesøknad - logg inn for å se status på din søknad, om vi venter på informasjon fra deg, eller om søknaden er under behandling.