Hva gjør jeg om min kunde kontakter meg for fakturaspørsmål?

Betalingsutsettelse, fjerne gebyr

Henvis kunden til Aprila sitt hjelpesenter eller e-postadresse hei@aprila.no Ved e-postdialog med kunde, legg gjerne hei@aprila.no på kopi i i mailvekslingen dere imellom. 

Når du selger fakturaen din til Aprila sier du samtidig fra deg fakturaadministrasjon knyttet til den fakturaen. Det innebærer at Aprila tar seg av spørsmål knyttet til betaling. Du kan derfor ikke lage avtaler med dine kunder angående solgt faktura på egenhånd. 

Spørsmål knyttet til produkt og levering, skal imidlertid besvares av deg. Ved innsigelse eller kreditering, er det viktig at Aprila informeres. Se mer informasjon om innsigelser her.   

Ta kontakt med vår kundeservice om du har ønsker eller informasjon knyttet til dine kunder. Vi vil forsøke så godt det går å hjelpe til og finne løsninger som tar hensyn til alle parter.  

Vi ønsker å gi den beste servicen mulig for alle våre kunder! 

 

Visste du at Aprila Bank tilbyr kanskje Norges beste kassekreditt for bedrifter?
Søk her og se hva du kan få!